2011-04-13

Blogger

De azi inainte sunt un blogger, e oficial, deja astept fan-mail.

Intrebarea nu este de ce sunt eu blogger, ce ma defineste , ce ma motiveaza sau ce satisfactie imi ofera. Intrebarea este cum sunt eu blogger?
Pai ca sa fie succint, raspunsul este unul simplu: nu stiu sa scriu.Daca stiam sa scriu editam ceva nu?Faceam parte din vreun trust dintr-asta mega-uber-trendy, ori aveam deja niste carti pe rafturile unei edituri, ceva similar.
Sunt un fel de Sebi din curtea scolii, ce dribleaza 3 colegi de clasa iar ma-sa condamna lumea cat de cruda e ca nu i-a oferit nici un antrenor atentie plodului.
Pai tanti, vezi ca mai sunt vreo 12302 vedete cum e Sebastian al tau in oras, la fel de "speciali".

Pentru ca imi place sa abordez subiecte "razna, cu si despre nimic", posturile mele vor fi asemanatoare cu documentarele facute de Discovery in trecut - subiect interesant, multa vorba si putina esenta.
Deci ne bazam pe multa vorba si putina esenta.
Am ramas profund impresionat de abilitatile canalului in fapt de pe vremea cand detinea in program si documentare despre animale si viata lor. Din pacate pe atunci nu mentionau si politicieni pe langa lemuri sau babuini.
Mai precis, cand am urmarit un documentar despre Vulpea Cenusie. Mi-a fost prezentat habitatul dansei, la ce nivel este panza freatica in zona, ce alte vietuitoare traiesc acolo, ce mananca ele si cum a ajuns cameramanul sa filmeze vulpea.Si asa s-a incheiat documentarul.
Acum sincer vorbind, eu unul asteptam sa aflu cu ce se hraneste o broasca testoasa din prezentarea aia si cum isi creste puii, insa nu totul este pierdut.
Dar sa revenim la subiectul absent;
Voi incerca sa strecor cateva ore lunar si sa acord atentie blogului in fapt, incat sa izbutesc sa gravez aici doua publicatii si eventual inca una.
Ideal ar fi sa nu am nici un subiect si sa gasesc o tema despre care sa nu scriu.Cere mult efort, joc de glezne, flotari cu bataie si multe duble cu 3 mingii de tenis.
Sunt convins ca aici scepticii vor spune ca nu voi reusi sa intrec vreun politician, dar eu cred in abilitatile si spiritul meu de primata.



OmuBrusc
Pentru a va stimula cerebral voi continua sa ma semnez dupa fiecare post.

No comments:

Post a Comment